Service Desk

 Yksi kontaktipiste kaikissa toimitetuissa palveluissa.

Service Desk

Yksi kontaktipiste kaikissa toimitetuissa palveluissa

Service Deskin tehtävänä on ylläpitää palvelujasi ja varmistaa jatkuvien palvelujesi toimivuus, ratkaisemalla ja jopa ennaltaehkäisemällä häiriöitä ja vikoja sekä toteuttaa palvelupyyntöjä. Service Desk käsittelee kaiken yksittäisistä teknisistä ongelmista laajempiin järjestelmähäiriöihin, tarjoten yhden kontaktipisteen (SPOC) asiakkaalle.

  • Varmista palveluiden toimivuus

  • Yksi kontaktipiste

  • Ihmisläheinen palvelu

Tarvitsen asiantuntijan apua Ota yhteyttä Service Deskiin

Olen kiinnostunut palvelusta Ota yhteyttä myyntiin

Kultakeskuksella Praecomin service desk käytössä

“Henkilökunnaltamme on tullut kehuja siitä, että sinne uskaltaa soittaa sellainenkin ihminen, joka ei välttämättä tunne olevansa mikään IT-maailman asiantuntija. He osaavat ottaa ystävällisesti vastaan ja auttaa ihan tavallistakin tallaajaa näissä IT-asioissa.”

— Hallintopäällikkö Otto Salminen, Kultakeskus

Service Deskin hyödyt yrityksellesi

  • Service Desk toimii keskitettynä pisteenä (SPOC)

    Parempi tehokkuus

    Service Desk toimii keskitettynä pisteenä (SPOC) kaikelle asiakaspalveluviestinnälle. Soitoistasi ja sähköposteistasi luodaan automaattisesti tiketit, mikä tekee työnkulusta ja seurannasta tehokkaamman. Sinun ei tarvitse seurata prosessin etenemistä useista paikoista.

  • Service desk tarjoaa saumattoman asiakaskokemuksen

    Saumaton asiakaskokemus

    Saat hyvää ja tasalaatuista palvelua riippumatta siitä, miten otat yhteyttä Service Deskiimme. Service Desk viestii selkeästi häiriöistä ja prosessin etenemisestä, luvatun palvelutason mukaisesti. Liiketoimintasi kasvaessa Service Desk skaalautuu helposti tinkimättä palvelun laadusta tai suorituskyvystä.

  • Service Deskin puhelimeen vastaa aina asiantuntija

    Puhelimeen vastaa aina asiantuntija

    Service Desk eroaa merkittävästi Help Deskistä ongelmanratkaisussa. Help Desk ottaa häiriöt ja palvelupyynnöt vastaan, luokittelee ne, jonka jälkeen he laittavat työn asiantuntijatiimille työjonoon.

    Service Deskissämme työskentelee asiantuntijoita, jotka ottavat pyyntösi vastaan ja ratkaisevat ne itse. Tämä vähentää ongelmanratkaisuun käytettyä aikaa merkittävästi.

  • IT-tuki aina apunasi

    Suurempi tuottavuus

    Service Deskimme IT-tuen hallintajärjestelmä luokittelee ja priorisoi häiriöt automaattisesti. Priorisoinnin avulla tunnistetamme ja korjaamme liiketoimintakriittiset häiriöt ensimmäisenä. Service Deskin korjatessa viat ja häiriöt, työntekijäsi pystyvät tekemään työnsä ilman katkoja, jolloin tuottavuus kasvaa.

Referenssit

 
kultakeskus_referenssi.JPG

Kultakeskus

  • Ylläpito- ja serveripalvelut sekä palomuuripalvelut helposti samalta palveluntarjoajalta

  • Valvontakamerajärjestelmä huolehtii turvallisuudesta

  • Service Desk auttaa ongelmatilanteissa

Tawast Golf

  • Toimivan IT-ympäristön avulla toimistotyöt, tulostaminen, kokoustaminen sekä asiakasviestintä toimivat saumattomasti

  • Neuvottelutilojen esitystekniikka sekä etäneuvottelupalvelut tekevät kokoustamisesta sujuvaa

  • Infonäyttöjärjestelmä toimii sisäisen viestinnän kanavana ja asiakasviestinnässä

Lammin-Betoni-5.jpg

Lammin Betoni

  • Praecom vastaa palvelimien, työasemien ja verkon ylläpidosta

  • Praecomin tulostusratkaisu helpottaa arkea

  • Tietohallinnon ei tarvitse käyttää aikaa IT-ylläpitoon

Haluatko kuulla lisää Service Desk -palvelustamme? Ota yhteyttä!