Service Desk
Yksi kontaktipiste kaikissa toimitetuissa palveluissa.
Service Deskin hyödyt yrityksellesi
-
Parempi tehokkuus
Service Desk toimii keskitettynä pisteenä (SPOC) kaikelle asiakaspalveluviestinnälle. Soitoistasi ja sähköposteistasi luodaan automaattisesti tiketit, mikä tekee työnkulusta ja seurannasta tehokkaamman. Sinun ei tarvitse seurata prosessin etenemistä useista paikoista.
-
Saumaton asiakaskokemus
Saat hyvää ja tasalaatuista palvelua riippumatta siitä, miten otat yhteyttä Service Deskiimme. Service Desk viestii selkeästi häiriöistä ja prosessin etenemisestä, luvatun palvelutason mukaisesti. Liiketoimintasi kasvaessa Service Desk skaalautuu helposti tinkimättä palvelun laadusta tai suorituskyvystä.
-
Puhelimeen vastaa aina asiantuntija
Service Desk eroaa merkittävästi Help Deskistä ongelmanratkaisussa. Help Desk ottaa häiriöt ja palvelupyynnöt vastaan, luokittelee ne, jonka jälkeen he laittavat työn asiantuntijatiimille työjonoon.
Service Deskissämme työskentelee asiantuntijoita, jotka ottavat pyyntösi vastaan ja ratkaisevat ne itse. Tämä vähentää ongelmanratkaisuun käytettyä aikaa merkittävästi.
-
Suurempi tuottavuus
Service Deskimme IT-tuen hallintajärjestelmä luokittelee ja priorisoi häiriöt automaattisesti. Priorisoinnin avulla tunnistetamme ja korjaamme liiketoimintakriittiset häiriöt ensimmäisenä. Service Deskin korjatessa viat ja häiriöt, työntekijäsi pystyvät tekemään työnsä ilman katkoja, jolloin tuottavuus kasvaa.