SERVICE DESK

Tommi Karppinen, Service Desk

Palvelutoimintamme koostuu jatkuvasta palvelusta, jossa asiakkaalle tarjotaan yksi selkeä konktaktipiste muutos-, häiriö- ja vikatapauksissa, IT4Business Service Desk.  

Service Desk huolehtii kaikissa tapauksissa tulleiden ilmoitusten analysoinnin, ratkaisun ja tarvittaessa sen eskaloinnin seuraaville tukitasoille.  

Palvelutaso tarpeidenne mukaan

Service Desk nivoutuu osaksi yrityksellesi tarjoamaamme palvelukonseptia (kuten esimerkiksi Lähiverkko Palveluna tai Työasemat Palveluna). Riittävä palvelutaso varmistaa sen, että laitteet ja palvelut toimivat arjessa. Palvelutason valintaan vaikuttavat monet erilaisia tekijät asiakkaamme toiminnassa.

Ajatuksena on valita teille sopiva palvelutaso, joka määritellään yhdessä teille tarpeidenne mukaan. Myyntimme kertoo mielellään tarkemmin eri palvelutasojen kattavuudesta.

Nopea vasteaika ja ratkaisukyvykkyys

Service Deskimme tavoitteena on pitää kiinni mahdollisimman nopeasta vasteajasta, joka on ollut tukipuheluissa keskimäärin 9 sekuntia. Lisäksi haluamme pitää kiinni siitä, että ongelmat ratkaistaan pääsääntöisesti jo ensimmäisessä puhelussa, jolloin vältyt turhilta toimintakatkoksilta.

Toiminnan kehittämiseksi mittaamme jatkuvasti palvelupyyntöjen lukumäärää, niiden kestoa sekä ratkaisukykyämme. Tarkoituksenamme on kehittää jatkuvasti IT4B:n asiakaskokemusta, jotta sinä pysyt tyytyväisenä asiakkaanamme.

Palveluajat

Asiakkaan loppukäyttäjillä ja sopimusyhteyshenkilöillä on käytössään Service Desk palvelu arkityöpäivisin klo 8.00 – 16.00 (UTC+02:00). Service Desk tarjoaa palvelua sähköpostilla, puhelimella ja videon välityksellä